[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

Firat Ozgul ozgulfirat at yahoo.com
27 Nis 2008 Paz 23:58:45 EEST

Selamlar,

Depo yeterli seviyeye geldiğinde, contrib ve resmi depodan farkı, bir "topluluk deposu" haline gelmesi olacak. Tıpkı Debian ve Ubuntu'da olduğu gibi... Sonuçta, farklı farklı eller vasıtasıyla Pardus geliştirilmiş ve paket sayısı artırılmış olacak... Kısacası kullanıcılar için "farklı alternatifler" sunulmuş olacak. Ben bunun psikolojik açıdan da dağıtımlara faydası olduğunu düşünüyorum. Biliyorsunuz, örneğin Debian ve Ubuntu sürekli olarak paket depolarının çokluğu işaret edilerek övülür... Ayrıca bu tür çalışmaların; "kullanıcıların da bir şeyler yapabileceği" hissinin daha kolay kavranmasını sağlayacağını da düşünüyorum.

Saygılar,

istihza