[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
27 Nis 2008 Paz 23:47:33 EEST

Firat Ozgul wrote:
> [...]
>
> Hep söylediğim gibi, depomuzun kaynaklarıyla ilgili eleştiriler tamamen yerinde. Bu eksikliği gidermek için bütün çabayı gösteriyoruz ve göstereceğiz. Arkadaşlarımdan birisi "Hangi cesaretle?" diye sormuş. Ben bu soruya şöyle cevap verebilirim: (Biraz klişedir:) "İçimizdeki Linux sevgisinin verdiği cesaretle". Paket projesi, proje içinde yer alan (sanırım) herkes için her açıdan bir "ilk". Dolayısıyla size çok basit gelen hataları şu anda biz yapabiliriz ve yapıyoruz. Bu listede başka bir arkadaşımın da belirttiği gibi, "bilenlerin" desteğiyle biz de aynı amaca hizmet ederek daha iyi şeyler üretebiliriz. Bence bunun için biraz sakince tartışabileceğimiz bir ortam oluşturabilmeliyiz. Kimin ne hatası varsa iyi niyetle yüzüne vurulsun. Birbirimizi düşmanlaştırmadan da bazı sorunların üstesinden gelebileceğimizi düşünüyorum. Bizim "kötü niyetimiz" yok... Emin olabilirsiniz...

Merhaba, tekerleği yeniden icat etmenin gereksiz olduğu meselesi benim
şahsi görüşüm. Bu görüşü desteklemeyen geliştirici arkadaşlar da var, o
konudaki fikrinize katılmıyor olmam önemli bir mevzu değil. Ama
değindiğim diğer noktalar sizin için bence daha çok üzerinde durulması
gereken noktalar olmalıydı, bence.

Mesela iki varsayımda bulunmuştum, bu konuda sizin fikriniz neydi? Bir
çok eksikliğin farkında olduğunu söylüyorsunuz, bu eksiklikler
tamamlandıktan sonra (sizin deyiminizle mükemmelleştikten sonra), resmi
ve contrib'den ne farkı olacak? Bahsettiğim iki varsayımın dışına
taşabilecek misiniz[1]?

[1]: http://liste.pardus.org.tr/pardus-kullanicilari/2008-April/036599.html

> Not: @Ege Tuncay, yazı karakterlerinin bozuk olmasının nedeni, mesajlarımı Yahoo'dan yazıyor olmam olabilir...
Yahoo karakter kodlamasına el atınız.