[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

enes yýldýz mavikalemler at gmail.com
27 Nis 2008 Paz 22:10:21 EEST

Belki bu tartışmaya girmemek daha doğru olur ama fikrimi söylemek istedim
naçizane. Söz konusu forumla hiçbir bağlantım yok ama nedense
geliştiricelerin tepkileri ( eren türkay'ın nazik yanıtı hariç ) bana biraz
sert geldi. Neticede söz konusu forum, profesyonel olarak değil amatör
olarak kendince pardusu desteklemeye çalışanlardan oluşuyor. Herkes kendi
zamanından ve emeğinden harcayıp birşeyler yapmaya çalışıyor. Kötü niyetli
birilerinin olduğuna ihtimal vermiyorum. Ben de dahil olmak üzere bir çok
linux kullanıcısı pardusu o forumla sevmiş ve tanımıştır. Yoksa pardus'un o
sevimsiz , devlet dairesi kıvamındaki sitesinin kimseye doğru dürüst birşey
anlattığını sanmıyorum.

Geliştiricilerden şunu beklerdim: Sürekli eleman sıkıntısı çeken bu projeye
bazı hatalarla da olsa destek vermeye çalışan insanlara işin doğrusunu
göstermek ve bu şekilde yönlendirmeye çalışarak, bir sinerji oluşturmak.
Eğer buna rağmen, bu forum yanlış tavırlarda diretiyorsa, o zaman kaliteli
arkadaşlar ayıklanır ve projeye dahil edilir, forum yine dışarda bırakılır
gerekirse. Kullanıcılarıyla böyle kavgalı görüntüsü veren bir pardus hoş
görünmüyor.