[Pardus-kullanicilari] Quark 6 gazete hazýrlama programý

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
26 Nis 2008 Cmt 22:55:27 EEST

26 Nisan 2008 Cumartesi 22:48 tarihinde Silvan TOPRAK <
silvantoprak at gmail.com> yazmış:

> Quark 6 yı pardus te çalıştıra bilirmiyim ters baskı yapar aydınger
> kagıdına laser zıcılı makınadan cıktı ala bılırmıyım.gazete hazırlamada
> kullanmak ıstıyorum. simdiden tesekkurler

Quark 6'yı ne Pardus'ta ne Windows ortamında çalıştırmaya çalışmayın, bu
uygulamanın düzgün ve verimli çalışması için bir Mac'e ve Suitcase
Extensis'e ihtiyacınız var.

Kararlı depomuzdaki Scribus'a bir şans verebilirsiniz.