[Pardus-kullanicilari] en sonunda 3b desteği açıldı, şimdi ise compiz de

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
26 Nis 2008 Cmt 21:08:46 EEST

1. olarak bütün harflerin yerine yanyana kareler içeriyor.yani okuyamıyorum hiç bi yazıyı.2. olarakda compiz i kısa yollardan dahil çalıştıramıyorum? hareket yok.konsoldan verdiğim tüm komutlara tepki alıyorum dişliler dönüyor ve 6000 8000 FPS arası.ne yapabilirim?emin olun inceledim forumları.bilgilerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkürler
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview