[Pardus-kullanicilari] yardım lütfen, xerox worcentre pe114e

celalettin sugurtin djelals at hotmail.com
26 Nis 2008 Cmt 18:51:06 EEST

Arkadaşlar bilgisayarıma tek os olarak pardus yükledim. Bütün donanımı rahatlıkla tanıdı. Fakat xerox workcenter pe114e laserjet yazıcımı tanıtamadım. Bu konuda yardım rica ediyorum.İtiraf etmeliyim ki, linux / unix komutlarından hiç bir şey bilmiyorum. Selamlar

Lancez des recherches en toute sécurité depuis n'importe quelle page Web. Téléchargez GRATUITEMENT Windows Live Toolbar aujourd'hui !
http://toolbar.live.com