[Pardus-kullanicilari] ekran kartý

Deniz Silahcilar dsilahcilar at gmail.com
26 Nis 2008 Cmt 01:38:29 EEST

2008/4/26 özgür koşar <ozkos3 at hotmail.com>:

> arkadaşlar sakın yanlış anlamayın.tek derdim inatla çalıştırmak.ama şimdi
> ben bu ati.config dosyasını sayın aydın deniz senler'in yardım ettiği gibi
> (sayın aydın bey'in yazdığı için ismini verdim kesinlikle başka bi derdim
> yok).ben de fazla anlamam OS'dan ama düzelttiği ati.config dosyamı dediği
> şekilde yeniledim.fakat yeniden açıldığında sistemim     ''grub'' dan sonra
> takılıp kaldı.   şimdi sisteme ulaşamıyorum ve baktığım mesajlardan
> çözemedim.     ne yaparsam şu yedeklediğim ati.config dosyamı geri aktif
> hale getirebilirim.teşekkürler.win den yolluyorum mesajı
> [...]
winden ulaşabiliyorsanız /etc/X11/xorg.conf dosyasını silebilirsiniz. Ya da
pardus açılırken (siyah ekrandan sonra)  ctrl+alt+f1 ile konsola düşün
kullanıcı adınızla giriş yapın ve "rm /etc/X11/xorg.conf" komutunu verin. Bu
şekilde grafik ekrana ulaşacaksınız. Sonra yedekleğiniz dosyayı bulup
xorg.conf ile deÄŸiÅŸtirebilirsiniz.
--
http://dsilahcilar.blogspot.com/