[Pardus-kullanicilari] ekran kartı

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
26 Nis 2008 Cmt 01:31:04 EEST

arkadaşlar sakın yanlış anlamayın.tek derdim inatla çalıştırmak.ama şimdi ben bu ati.config dosyasını sayın aydın deniz senler'in yardım ettiği gibi (sayın aydın bey'in yazdığı için ismini verdim kesinlikle başka bi derdim yok).ben de fazla anlamam OS'dan ama düzelttiği ati.config dosyamı dediği şekilde yeniledim.fakat yeniden açıldığında sistemim     ''grub'' dan sonra takılıp kaldı.   şimdi sisteme ulaşamıyorum ve baktığım mesajlardan çözemedim.     ne yaparsam şu yedeklediğim ati.config dosyamı geri aktif hale getirebilirim.teşekkürler.win den yolluyorum mesajı
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview