[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler Pardus

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
25 Nis 2008 Cum 09:54:45 EEST

Talha Bey,
Cevap vermeden gecmek istemedim, kusura bakmayin. Ancak diger dagitimlarla
karsilastirip Pardus'u daha rahat ve daha kullanici dostu bulan bu kadar
cok insan ve kurum varken, sizin dediginiz olumsuzluklarin ne kadari
Pardus'un yetersizliginden, ne kadari bilgi eksikliginden kaynaklaniyor,
hakkene olmak adina bunun ayirimini iyi yapmak lazim. Ilk Windows
kurdugunuzda elinizde haliyle kullanim kitapcigi yoktu ve tum diske, size
secme hakki birakilmadan onu kurdunuz. Neden kitapcik yoktu? Lisans
durumundan dolayi. Ha, ola ki elinizde lisansli kutu vardir, bu durumda
kitapciginiz vardir belki de. Burada sorun su: Elinizde Pardus CD'si
vardi, ve istediginiz HDD bolumune, istediginiz sekilde kurma ya da
kurmama ozgurlugunuz vardi. Tek yapilmasi gereken, Kurulum Kitapciginin
okunmasi ve anlasilmayan yerlerin, kendinize gore hakli sebeplerle sikayet
bildirdiginiz bu listeye yazilip acikliga kavusturulmasiydi.

Ozgur yazilim, "ne veriyorsam onu kur, hepsinde her yerde ben olayim, sen
arkana yaslan, dayatilani kabul et, rahat et" mantigindan ziyade daha
bilincli bir bilgisayar kullanicisi profili olusturmayi ve bunu da
dayanisma icerisinde yardimlasmayla gerceklestirmeyi hedefler. Insanligin
bilgisi insanliga aittir ve insanlar arasinda gonullu olarak paylasilir,
paylasildikca buyur.

Bunun icin lutfen bu kadar kolay vazgecmeyin :) Kolay gelsin.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8