[Pardus-kullanicilari] ekran kartı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Nis 2008 Sal 19:32:14 EEST

Arkadaşım
Ati Ekran kartlarının genel problemi.Linux driverları olmadığı ve kapalı
kaynak kodlu olması dışardan el yordamıyla yazılan linux driverları ile
çözüm sağlanmaya çalışılıyor.Linux desteği olan nwidia ve intel kartlarda
en  son çıkan modelleri hariç hiç problemsiz çalışıyor. Bu durum birtek
Pardus için değil neredeyse tüm linux tabanlı işletim sistemleri için
geçerli. Tabi Compiz ve 3 boyutlu destek konumunda. Kolay gelsin

22.04.2008 tarihinde Özgür KOŞAR <ozkos1 at hotmail.com> yazmış: