[Pardus-kullanicilari] ekran kartı

Özgür KOŞAR ozkos1 at hotmail.com
22 Nis 2008 Sal 18:51:50 EEST

HIS Ati Radeon X 1650 IceQ ekran kartım var.bilgisayarıma 5 kez pardus kurup compiz fusion kurmayı denedim.her seferinde çöktü.grub' tan sonra takılıp kaldı.her seferindede 3 boyut ayarlarını dosyadan teker teker bakarak yaptım.ama yaptıklarım çökmeyi engellemedi.acaba problem ekran kartındamı.''Pardus ta compiz '' kullanmak istiyorum.çünkü türkçe.şimdiden herkes' e kolay gelsin.
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview