[Pardus-kullanicilari] sağlam bir kurulum cd i oluşturmak!!!

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
21 Nis 2008 Pzt 09:23:23 EEST

Arkadasim, dur hemen umitsizlige kapilma.
Once lutfen,
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/md5summer.exe adresinden bu dosyayi indir ve
eger 2003.3 ise amac ki onu tavsiye ediyorum simdilik, indirdigin iso
dosyasinin md5 ozetini bu programla cikar ve asagidaki numara ile
karsilastir.
551b94efcc7eaa7739eaaf47d32aecb8  Pardus-Kurulan-2007.3.iso
Eger numaralar tutuyorsa, iso dosyasini dogru indirdiginiz anlamina gelir.
Degilse, bir download yoneticisi (Getright, Leechget gibi) kullanarak
asagidaki adresten dosyayi tekrar indirin.
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007.3/Pardus-Kurulan-2007.3.iso

Eger dogru indirdiyseniz, iki olasi sorun kaliyor.
1) iso dosyasini diske yazdirirken hata olabilir. Ornegin Nero kullanarak,
kalibi diske yazdir, deyiniz. Mumkunse 8x'den daha hizli yazdirmayin.
2) Yine olmuyorsa saniyorum Doruk arkadasimizin dedigi gibi baska bir
suruce yazdirmayi denemelisiniz.

Umarim yardimci olabilmisimdir. Kolay gelsin.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8