[Pardus-kullanicilari] saðlam bir kurulum cd i oluþturmak!!!

Hüseyin -neXus- nxs at nxsn.com
20 Nis 2008 Paz 23:14:05 EEST

20.04.2008 tarihinde hüseyin özkarakas <h.ozkarakas at hotmail.com> yazmış:

>  selamlar herkese. ben bir türlü kurulum işlemini tamamlamayı başaramadım.
> hem 2007.3 te hemde 2008 de .iso cd ini yazıyorum kuruluma geçiyorum
> sonrasında cd bozuk veya cd rom dan kaynaklanan sorun diye bi hata alıyorum.
> değişik markalarda cd denedim,yazmak için değişik programlar denedim düşük
> hızda yazdım,yani onlarca kez denedim ama bir türlü kurulumu tamamlayamadım.
> yardımlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

ben tam olarak anlamadım..
- iso'yu düzgün bir şekilde cdye yazdırdınız.
- kuruluma geçebiliyorsunuz fakat kurulumun bir aşamasında hata alıyorsunuz.

hangi aşamada bu hatayı alıyorsunuz ? örneğin
http://pardus.org.tr/ekran-goruntuleri/kurulum/ekran-01.html bu ekranı
görüyor musunuz ? veya linkini verdiğim sayfada bulabileceğiniz sonraki
ekranı görebiliyor musunuz ??

--
Hüseyin Berberoğlu
http://www.birazkisisel.com - super blog !