[Pardus-kullanicilari] firefox' ta virüslü eklenti ve firefox' un pisi dahil yüklenememesi

H.Gökhan Sarı dreamore at humedome.net
18 Nis 2008 Cum 00:31:39 EEST

Merhabalar hocam,
Ev dizinine ( /home/kullanıcıadınız/ ) dizinine giderek gizli dosyaları
görünür yaptıktan sonra .mozilla klasörünü silin ya da konsolda şu komutu
verin:
rm -rf ~/.mozilla/

Sonrasında firefox'u tekrar çalıştırmayı deneyin.
Dikkat: Bu işlem sık kullanılanlarınızı, anımsanan parolalarınızı,
çerezlerinizi temizleyecek.

18.04.2008 tarihinde Özgür KOŞAR <ozkos1 at hotmail.com> yazmış: