[Pardus-kullanicilari] firefox' ta virüslü eklenti ve firefox' un pisi dahil yüklenememesi

Özgür KOŞAR ozkos1 at hotmail.com
18 Nis 2008 Cum 00:27:34 EEST

herkese kolay gelsin.4 aydır kulanıyorum yeni sürümü.yeni pardusu merakla bekliyorum bende.2007.3 lynx lynx kullanmaktayım.pardusun kurulumundan itibaren firefox' ta bir sorunla karşılaştım.veri indirdiğim zaman indireceğim yeri belirlememi sağlayan menünün karekter hatası vermesi.bu problemi aşamadım.ilk kurulumda masaüstünü belirlemiştim oraya iniyor veriler.şimdi ise eklentileri indirdiğimde klamAV virüs buldu eklentide.bu virüslü eklentileri karantinaya alıp sildim.fakat firefox açılmadı.pisiden silip yeniden yüklediğimde yine açılmadı.şu konqueror üzerinden bu mesajı gönderiyorum.ne yapabilirim.herkese tekrar kolay gelsin.(birgün herkes özgür yazılım kullanacak)
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview