[Pardus-kullanicilari] ekran askıya alma ve bekleme modu sorunu

mehmet parduslist at gmail.com
17 Nis 2008 Per 20:19:53 EEST

Merhaba. msi s430 laptop kulllanıyorum. ekran kartı nvidia geforce go 6100
Bilgisayarımı askıya aldığımda masaüstüne dönemiyorum. Güç düğmesine
bastığımda bilgisayar çalışmaya başlıyor ancak ekrana görüntü gelmiyor. ctrl
alt f1 yada
ctrl alt bckspace kombinasyonlarınada cevap vermiyor.
10 dk kullanılmayıp bekleme moduna geçtiğinde de masaüstüne dönemiyor ancak
ctrl alt bckspace ile giriş ekranına dönüp yeniden giriş yapmam gerekiyor.
Yardımcı olabilirmisiniz acaba?