[Pardus-kullanicilari] gruba hem vista hem xpyi eklemek

savasizmir savasizmir at gmail.com
17 Nis 2008 Per 19:51:35 EEST

selam arkadaşlar. ben altı  parçaya bölmüş olduğum harddiskime pardus
kurmuştum. normalde bir bölümde acerin kurtarma bölümü, bir bölümde de
vista vardı. ve boş olan sda5 e bir de xp kurayım dedim. xp kurduktan
sonra grubu yeniden kurtardım ama artık grubda vistayı seçince xp
açılıyor boot.ini dosyasını inceleyince xp nin boot.ini dosyasına
kendini yazdığını ve vistanın görünmediğini farkettim zaten kurmuş
olduğum sda2 de vista var vistanın boot ini dosyası aynen şöyle

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /noexecute=optin /fastdetect /usepmtimer

xp kendi bölümüne boot.ini oluşturmamış.

benim isteğim grubda hem vista hem de xp nin görünmesi nasıl bir yöntem
takip etmeliyim yardım ederseniz sevinirim.  (bir şeyler denedim ama pek
başarılı olamadım :) )