[Pardus-kullanicilari] gpartedla formatlanan harddiski partition magic tanımıyor

Aytek YILDIZ aytekyildiz at gmail.com
16 Nis 2008 Çar 09:20:03 EEST

bu sorunla ben de karşılaşmıştım. hard diski partitisyonlara ayırıp
formatlıyodum. değil findoz pardusdan bile erişemiyodum. sonra anladım ki
gparted mount edemiyo. d2d recoveryde bi programcık vardı onunla sildim
mbryi. sonra findoz xp cdsi ile hard diskin ntfs olması gereken bölümlerini
silip tekrar partitisyonladım. findoz kurdum. findoz ntfs partitisyonlara
system volum information klasörlerini oluşturdu. sonra pardusu kurdum.
kanımca sizin sorununuz yeni partitisyonlarda system volum information
klasörlerinin olmaması olabilir.
ben yukarda anlattığım reçeteyi defalarca kez denedikten sonra
yapabilmiştim. umarım sizin de işinize yarar.