[Pardus-kullanicilari] gpartedla formatlanan harddiski partition magic tanımıyor

Hamdi Hünler seha61 at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 09:50:23 EEST

Aslında bu soruna birçok şey neden olabilir, sistemi incelemeden
söylenebilecek herşey bu aşamada geri dönülmez sonuçlar bile
doğurabilir, eğer yanlış anlaşılmaz ise yirmi yedi yıllık donanım ve
yazılım geçmişime güvenerek şunu söyleyebilirim. Bazı özel yazılımlar
ile detaylı tarama yapıp, sorunun nereden kaynaklandığına bakmak
gerekiyor. Eğer yukarıda yazan "izmir" soyadınız değilse, yerinizde
bile yardımcı olmaya hazır olduğumu bildirmek isterim.

14.04.2008 tarihinde savasizmir <savasizmir at gmail.com> yazmış: