[Pardus-kullanicilari] Terminal'in Dil Ayarini Degistirebilir miyiz?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
14 Nis 2008 Pzt 15:56:39 EEST

Mon, 14 Apr 2008 15:05:25 +0300, ERTURAN, Yahya Abdülkadir
<felius.caracal at gmail.com> :

> Guzel bir nokta. Turkce klavyede problem yasamasin diye kendimce
> onlem aldim (ben de o kadar bilmiyorum ki), Turkce kurdum. Simdi
> ingilizcelestiyorum. onun icin turkce su anda. var mi cozumu yoksa
> sifirdan ingilizce kuracagim ama sogutmak istemiyorum arkadasi.
Cozumu elbette vardir ama tek tek hangi noktalarin degistirilmesi
gerekiyor bilmiyorum acikcasi.

Acilis mesajlarini /boot/grub/menu.lst dosyandaki mudur=language:tr
ifadesindeki tr'yi en olarak degistirerek duzeltebilmelisiniz.

Bilgisayari Turkce kullanacak kimse yoksa; Ingilizce kurulum yapmak,
hangi ayarlarin duzeltilmesi gerektigini arastirip ogrenmekten daha
kolay olabilir. Ozellikle merak etmiyor ya da ileride bu konularda
calisma yapmayi dusunmuyorsaniz.

                   Doruk