[Pardus-kullanicilari] Terminal'in Dil Ayarini Degistirebilir miyiz?

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 15:05:25 EEST

Guzel bir nokta. Turkce klavyede problem yasamasin diye kendimce onlem
aldim (ben de o kadar bilmiyorum ki), Turkce kurdum. Simdi
ingilizcelestiyorum. onun icin turkce su anda. var mi cozumu yoksa
sifirdan ingilizce kuracagim ama sogutmak istemiyorum arkadasi.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8