[Pardus-kullanicilari] Midi çalmak ve programlamak

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 14:32:46 EEST

Sevgili Server Acim,

Çok teşekkür ederim. Ben aslında can havliyle tüm programları yükledim ve de
hepsi çalışıyorlar, sadece midi ses yok. Belli ki aslında çok kolay bir
çözümü var ama işte ben bulamadım, delirmek üzereyim. Aynı şekilde midi
klavyemden sinyal de gönderemiyorum, bir ayar dosyası var ki onu bulduğum
anda tüm sorun çözülecek gibi.