[Pardus-kullanicilari] Midi çalmak ve programlamak

Server Acim sacim at kde.org.tr
12 Nis 2008 Cmt 16:51:23 EEST

On Saturday 12 April 2008 09:31:17 Gökhan Yurdusev wrote:
> Selam Herkese,
>
> Aramızda MIDI ile uğraşan müzisyen arkadaşlar var mıdır?
>
> pardus'taki tek sorunum artık midi kaldı. Her ne yaptıysam midi dosyalarını
> çalamıyorum ve de midi keyboard'umdan midi programlama yapamıyorum. Her
> seferinde findows a dönmek zorunda kalıyorum midi programlayacaksam. Asla
> dünyasında incelemediğim yer kalmadı fakat ya alsa dokümanlarında verilen
> komutlar pardusta başka bir isim altında ya da komut çıktılarından bişey
> anlayamıyorum. Ses kartım profesyonel seviyede bir ses kartı ama sonuçta
> [...]

Sayın Gökhan Yurdusev,
Rosegarden paketini yüklemenizi tavsiye ederim. Cubase'den sonra Linux için
tavsiye edilen bir yazılım. Ayrıca, Pro Tools ile rekabet içinde
olan "Ardour" paketini de pisi deposundan indirebilirsiniz.

Rosegarden Ana Sayfası : http://www.rosegardenmusic.com/
Ardour Ana Sayfası: http://ardour.org/
Sound & Midi Software for Linux: http://linux-sound.org/

Kolay gelsin.