[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanıtımı Kapsamında Pulların Kullanılması

Zihni Belli zihnibelli at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 03:04:14 EEST

benim düşmanım yok kimseyi de kötülemiyorum.aşagıdaki yazılar pardusun resmi
web sitesinden alınmıştır.

http://www.pardus.org.tr/yasal_uyari.html

bana bilgi sahibi olmadan yazma diye arkadaşa bilgidir.Bekliyorum pardusun
linux oldugunu ve insanlığın malı oldugunu söyleyecek cesarette bilen
birilerini.iyi geceler.

YASAL UYARI

Bu site ve sunulan ürünler Tübitak/UEKAE tarafından sunulmaktadır. Dosya
olarak sunulan ürünlerin kendi lisansları uyarınca kullanılmaları
gerekmektedir.

Sitede yer alan bilgi ve belgelerin kaynak gösterilmesi koşuluyla yeniden
kullanılması serbesttir.

MARKALAR

Pardus markası ve logosu TÜBİTAK'ın tescilli markasıdır. İzin alınmaksızın
herhangi bir faaliyette kullanılamaz. Görsel malzemeler kişisel kullanım
için çoğaltılabilirler.
 <http://www.uekae.tubitak.gov.tr/> Bu web sitesinde bulunan bilgi ve
belgelerin, kaynak gösterilmek koşulu ile kullanılması serbesttir.
Pardus markası ve logotipi TÜBİTAK'ın tescilli markasıdır. Kullanım
koşulları için Yasal Uyarı
<http://www.pardus.org.tr/yasal_uyari.html>bölümünü inceleyiniz.
Pardus hakkında merak ettikleriniz için lütfen
yardım<http://www.pardus.org.tr/yardim.html>sayfasına başvurun.
*TÜBİTAK - UEKAE, PK.74 41470, Gebze / Koca*

13.04.2008 tarihinde emre ünalmış <emre_unal_07 at windowslive.com> yazmış: