[Pardus-kullanicilari] US Robotics 802.11g 54Mbps USB Adapter taninmaz mi?

Yahya Abdulkadir ERTURAN felius.caracal at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 00:35:01 EEST

cok iyi gitti hersey. ta ki
ndiswrapper -i RSC4USB.inf

yazana kadar.

Cunku neden bilmiyorum kurulu gozukuyor (ndiswrapper 1.52) ama
ndisrapper komutu ben de calismiyor!

iste cikti:

caracal at felius ~ $ wget
http://www.usr.com/support/5422/5422-files/5422-files.exe
--00:28:52--  http://www.usr.com/support/5422/5422-files/5422-files.exe
           => `5422-files.exe'
www.usr.com çözümleniyor... 206.252.158.25
www.usr.com[206.252.158.25]:80 bağlanılıyor... bağlantı kuruldu.
HTTP isteği gönderildi, yanıt bekleniyor... 200 OK
Uzunluk: 7.488.398 (7.1M) [application/octet-stream]

100%[====================================>] 7.488.398     92.78K/s    ETA 00:00

00:30:04 (101.75 KB/s) - `5422-files.exe' kaydedildi [7488398/7488398]

caracal at felius ~ $ unzip 5422-files
unzip:  cannot find or open 5422-files, 5422-files.zip or 5422-files.ZIP.
caracal at felius ~ $
(Arada home/caracal dizinindeki .exe dosyasini .zip'e cevirdim)
caracal at felius ~ $ unzip 5422-files
Archive:  5422-files.zip
  inflating: newtest.exe
  inflating: autorun.inf
  inflating: Install.ini
  inflating: Killw16.exe
  inflating: Driver/CCU4USR.dll
  inflating: Driver/CCU4USR.exe
  inflating: Driver/Driver.2K
  inflating: Driver/Driver.98
  inflating: Driver/Driver.ME
  inflating: Driver/RSC4US1.sys
 extracting: Driver/RSC4USB.cat
  inflating: Driver/RSC4USB.inf
  inflating: Driver/RSC4USB.sys
  inflating: setup.exe
caracal at felius ~ $ cd Driver
caracal at felius Driver $ su
Parola:
felius Driver # ndiswrapper -i RSC4USB.inf
bash: ndiswrapper: command not found
felius Driver #
felius Driver #

Neden calismiyor ndiswrapper?