[Pardus-kullanicilari] US Robotics 802.11g 54Mbps USB Adapter taninmaz mi?

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 00:09:23 EEST

Merhaba,
Cihazınızın Windows sürücülerini Pardus'ta Ndiswrapper ile tanıtıp
kullanmalısınız.
Adım adım elimden geldiğince basitçe anlatmaya çalışayım.
Bir konsol açın. Sonra sırayla şu komutları çalıştırın:

> $ wget http://www.usr.com/support/5422/5422-files/5422-files.exe

$ unzip 5422-files
> $ cd Driver
> $ su

<root ÅŸifrenizi girin>

> # ndiswrapper -i RSC4USB.inf
> # modprobe ndiswrapper

# echo "ndiswrapper" >> /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6

Cihazı şimdi takabilirsiniz. Işığının yandığını ve Ağ Yöneticisi'nde "U.S.
Robotics (011b) (wlan0)" gibi bir isimle yer aldığını göreceksiniz.
Kullanıma hazırdır. Kolay gelsin.

Saygılarımla