[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanıtımı Kapsamında Pulların Kullanılması

CEYHUN ASILKAZANCI ceyhunasilkazanci at gmail.com
13 Nis 2008 Paz 12:47:45 EEST

pardus özgür bir yazılımdır.
bakınız:
http://www.pardus.org.tr/nedir.html
pardus'u yaymak için ben bile kendi kendime arkadaşlarıma anlatıyorum.
belki ufak gözükücek ama şuan itibari ile 4 arkadaşımı pardus kullanmaya
başlattım.
ayrıca şuan itibari ile ilk pisi paketimi yapmış bulunmaktayım ve depoya
eklenmesini bekliyorum.
yani kısacası elimden geleni yapıyorum ve buna da kimsenin karşı çıkacağını
zannetmiyorum.
teşekkürler.
Ceyhun Asılkazancı