[Pardus-kullanicilari] Geçersiz argüman?

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
12 Nis 2008 Cmt 11:59:35 EEST

Bu durumda, tüm dosyaların isimlerini kontrol edebilecek bir betik
gerekliliği doğdu benim için. Dosyaları zip formatında arşivlemek pek pratik
olmayacak türden, çünkü isimlerinde geçersiz karakter içeren dosyaların
sayısını ve hepsinin konumlarını bilmiyorum, bulundukları üst dizinleri
zip'lemek (ya da tar'lamak) da güç, çünkü öyle olduğunda en az 8GB'lık bir
klasör sıkıştırmış olurum ki, kaynak sabit diskte kalan boş alan 1GB bile
değil. Zaten isimleri sakat olan dosyaları otomatik atlaması gerekiyor ancak
bunu da yapmıyor. Öte yandan, ilerde tekrardan buna benzer bir işe
giriştiğimde, aynı sorunlarla tekrardan karşılaşacağım. Sanırsam tüm
dosyaların isimlerini kontrol edebilecek bir betik gerçekten de işime
yarardı, ama bu betiğin hazırlanması veya nereden bulunabileceği konusunda
en ufak bir fikrim bile yok. Tanımlanamayan karakter yerine X koysa iş
çözülecek gibi çünkü.

12.04.2008 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: