[Pardus-kullanicilari] Geçersiz argüman?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Nis 2008 Cmt 11:40:51 EEST

Sat, 12 Apr 2008 11:21:05 +0300, "Deniz Ege Tunçay" <egetun at gmail.com> :

> Dosya isimlerindeki tanımlanamayan karakterlerin silinmesini
> sağlayacak bir komut bulunmakta mıdır?
Tanimlanamayan karakterlerin ne oldugunu bilebilirseniz, bir betik ile
tum o karakterleri iceren dosyalari bulup, daha sonra dosya isminden o
karakterleri atip ismini degistirebilirsiniz.

FAT32 icin daha once bir baskasinin hazirlamis oldugu hazir bir betik
var midir, bir fikrim yok acikcasi.

> Ya da dosya isimlerinde bu tür karakterler içeren dosyaların otomatik
> olarak atlanmasını nasıl sağlayabilirim.
Zaten otomatik olarak atlayip isleme devam ediyor olmasi gerekir.

> Çünkü bu tür dosyaların sayısı biraz yüksek ve
> hepsini tek tek tarayabilmem mümkün değil. Yedeğini almaya çalıştığım
> dosyaların toplam boyutu 122Gb, 123005 dosya 13686 alt dizinden
> oluşuyor.
tar'lamayi deneyebilirsiniz. tar dosya isimlerini duzgun bicimde korur,
tek bir dosya haline getirir onlari. Boylece ileride geri acarken de
oldugu gibi korumus olursunuz.

                   Doruk