[Pardus-kullanicilari] Virtual Box Açılmıyor

emre ünalmış emre_unal_07 at windowslive.com
12 Nis 2008 Cmt 01:16:52 EEST

merhaba , şimdi benim pardusda 2 tane kullanıcı var , birinin adına admin koydum , diğerinin adına user koydum , user sınırlı kullanıcı ( pisi paketlerini silme/kurma , kullanıcı ayarlarını değiştirme vs yok ) , pisi kuracaksam admin'den yapıyorum , user'da bilgisayarı kullanıyorum ( bu daha güvenli )

admin'den virtual box kurdum , user'a geçtim orda çalıştıramadım , user kullanıcısını wheel grubuna dahil edersem sınırlı olmanın bir anlamı kalmıyor , wheel grubuna dahil etmessem virtual box çalışmıyor ( sanal pc değil programın kendisi çalışmıyor hata falan da vermiyor , programlar> sistem>
Virtual Box açıyorum tık yok )

başka sanal makine programları kullanmak istemiyorum diğerleri çok yavaş , virtual box istiyorum ,
bu imkansız mı ? başka yolu yok mu ?

ben emre ünalmış , eski adresime bir sürü mail geliyordu bedava 250 kontör falan filan :)

bunu açtım ben de , iyi gunler ..
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview