[Pardus-kullanicilari] Özgürlükİçin E-dergisi

H.Gökhan Sarı dreamore at humedome.net
12 Nis 2008 Cmt 01:14:23 EEST

Müjde!
Adım adım büyüyen Özgürlükİçin ailesinden büyük bir yenilik daha!
Özgürlükİçin e-dergisi yayında!

Haberi kaynağından okumak için
tıklayın<http://www.ozgurlukicin.com/haber/ozgurlukic-e-dergisi/>
.

Ya da ben size getireyim :) Buyrun:

Özgürlükİçin'in artık bir de e-dergisi var!

Tamamı Özgürlükİçin topluluğu tarafından hazırlanan Özgürlükİçin
e-dergi<http://www.ozgurlukicin.com/e-dergi/>,
ilk sayısıyla tüm özgür yazılım tutkunlarına merhaba diyor.

Nisan 2008 sayısının editörlüğünü üstlenen Akın Ömeroğlu'nun kaleme aldığı
"Editörden" yazısıyla açılan Özgürlükİçin e-dergisi, dopdolu içeriği ve
süprizleriyle dikkat çekiyor. Bundan böyle ayda bir yayınlanacak
Özgürlükİçin e-dergisinin bu ilk sayısına Akın Ömeroğlu, Ali Işıngör, Ahmet
Hiçyılmaz, Uğur Çetin, Server Acim, Seyit Gönenç Çalıcı, Mehmet İpek, Mirat
Can Bayrak, Umut Pulat ve Hande Güner katkıda bulundu.

Her sayısı farklı bir Özgürlükİçin katkıcısının editörlüğünde hazırlanacak
olan Özgürlükİçin e-dergisi'nin mayıs ayı editörü, *Seyit Gönenç Çalıcı*olacak.

Nisan 2008 sayısının içeriğindeyse şu yazılar var:

   - Editörden
   - Pardus Google'da!
   - Haberler
   - Önİzleme:
   - Pardus 2008 (Pardus 2008'e dair hiç görmediğiniz ekran görüntüleri!)
      - Paket Tanıtımı
      - Hydrogen
      - Boncuk
      - KGet