[Pardus-kullanicilari] Pardus ile web sayfası yayınlamak, sunucu kurmak

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
9 Nis 2008 Çar 18:02:40 EEST

Ben sunucu işletim sistemi olarak FreeBSD kullanıyorum. Pardus üzerinde hiç
denemedim ama gerekli programları yükledikten sonra Pardusta da olmaması
için bir neden yok. Apache, PHP, ihtiyaca göre MySQL bu iş için yeterli
olmalı. Takıldığınız yerleri belirtirseniz yardımcı olmaya çalışırım.

Tamamen öyle :)

Ama gerçekten ben bu işi beceremiyorum galiba :(

Boşu boşuna bir dünya para ödemek zorunda kalacağım galiba :(