[Pardus-kullanicilari] Kurulan yazilimlar nereye gidiyor, nasil kullanacagiz....

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
7 Nis 2008 Pzt 20:08:43 EEST

Sevgili Dostlar merhaba,

Þu anda hangisi olduðunu anýmsamýyorum ama, PÝSÝ aracýlýðýyla bazan yeni yazýlým ekleyip kuruyorum Pardus'a, ancak nereye kurulduðunu bilemiyorum.

'Programlar'a gidip bakýyorum, hiçbir bölüme girmemiþ olduðunu görüyorum.

Bu yazýlýmlar nereye yüklenip kuruluyor, neden 'programlar'da görünmüyor? Nasýl bulup kullanacaðýz?

Yardým eden olursa sevinirim.

Esenlik dileklerimle...

Ömer Özen
Montreal

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail