[Pardus-kullanicilari] Herkese Selam

Levent SARI windforceenergy at gmail.com
5 Nis 2008 Cmt 00:41:31 EEST

   Herkese İyiakşamlar,
    Benim tahminim arkadaşımız kurulumun en sonunda yer alan "ön
yükleyiciyi kurma" kısmında hata yapmış. Bunu düzeltmenin sanırım en
kolay yolu kurulumu yaptığı cd ile "GRUB" u yeniden yükleyecek. Bunun
için de lütfen sırasıyla baknız:
1-)("http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_Kurtarmak")
2-)("http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Windows_%C4%B0%C3%A7in_GRUB_Ayarlar%C4%B1")
Kolay Gelsin...