[Pardus-kullanicilari] Herkese Selam

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Nis 2008 Cum 19:34:45 EEST

Arkadaşım
Pardus kurulumunu cd den yaparken grubu size nereye kuracağını soran
pencerede hiçbir değişiklik yapmadan önerilen ile kurulumu bitirirseniz
Grubu MBR a kaydeder ve ilk seçenek Pardus ikinci seçenek windows olur (
Tabi Sabit diskinizin ilk bölümünde winxp kurulu olarak kabul ediyorum).
Kurulum esnasında grub kurulacak böümü veya sabit diski değiştirirseniz
Grubu birinci sabit diskin MBR ına yazmadığı için Pardus u açamazsınız.
Kolay gelsin

04.04.2008 tarihinde serKan <srkn1905 at gmail.com> yazmış: