[Pardus-kullanicilari] FW: pardus aver media tv kartı sorunu

eNCi eNCi enci at live.com
4 Nis 2008 Cum 12:17:50 EEST

slm öncelikle kutluyorum sizi böyle bir işletim sistemi yaptığınız için bende yeni yükledim yavaş yavaş sorunlarmı çözüyorum aver media analog tv kartım var bütün sitelere bakmama rağmen açıklayıcı bir bilgi bulamadım detaylı bir şekilde nasıl yapılandıracağım anlatırsanız çok sevinirim çalışmalarınızada başarılar dilerim
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview