[Pardus-kullanicilari] re.. joomla ve özgür yazılım

sacit uğur özsan sacitugurozsan at mynet.com
1 Nis 2008 Sal 19:47:10 EEST

Linuxta evrensel bir ürün pardus ise Türkiye için geliştirilen bir
açık kaynak
işletim sistemi. Benim demek istediğim joomla hakkında joomla evrensel ama
joomla ile
ilgili geliştirilen yeni eklentiler Türk yazılımcılar
tarafındanyapılır,geliştirilir
ve Türkçe
olursa Türkiye tanıtılır. Yani bir joomla kullanıcısı diğer ülkelerden
yeni çıkan joomla
eklentilerinin yanında Türk bayrağını, Türkçeyi, Türkiye ile ilgili
bilgiler görürse
bu Türkiyenin tanıtımıdır. Örneğin ben datso gallery eklentisini
indirdiğim de otomatikman
aynı zamannda rusyanın da tanıtımını görmüş oluyorum.

ayrıca nasıl pardus bizi gururlandırıyorsa böyle bir çalışmada bir t.c.
vatandaşı olarak
beni gururlandırır

Joomla evrensel bir ürün, bunu Türk başarısı diye yansıtmak evrensel bir
ayıp olur herhalde? Başka şekilde düşünmek lazım.

--
Gökmen Görgen