[Pardus-kullanicilari] Bilsa Okul Programı?

mustafa sandiklinet at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 23:45:35 EEST

Bilsa'nın biraz pahalı olduğunu duydum, kendisini görmedim henüz. Ancak,
bunlar okullara ek bir yük getiriyor, idarecilerin işi başından aşkın..
Ayrıca öğretmenler için de bu böyle. Okullar için bildiğim kadarıyla buna
benzer bir program için MEB'in bir çalışması var.. Hatta bazı büyük şehirler
de pilot okullarda uygulaması başlamış bile..
İyi çalışmalar..

30.09.2007 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: