[Pardus-kullanicilari] NVIDIA Karti kurulumu

M Cetin metin at dentalworld.org
23 Eyl 2007 Paz 01:21:18 EEST

Hollandadan herkese selamlar, Laptopumda daki goruntuyu TV de seyretmek icin nvidia kartinin driverini yukledim tasma ile sonra google araciligi ile blogcu adinda bi siteden yuklemesini yaptim kdesu kwrite/etc/x11/xorg.conf yazip sectionda device kisminda driver ''    'NV''  yazan yeri driver ''nvidia"' olarak degistirdim ve pardusum karardi artik hic acilmiyor ..yeniden mi yuklemem gerekecek pardusu ..yokda varsa bi caresi cok sevinirim ..
Bu arada tum aile pardustan cok memnunuz su an windowstan yaziyorum mecburiyetten ..
Parduslu gunler...

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!