[Pardus-kullanicilari] Caracal caracal yorumu

Ozkan Kamber ozkankamber at yahoo.com
30 Eyl 2007 Paz 17:42:06 EEST

Ilk kez linux la pardus 2007-1 ile tanıstim. Pardus 2007-1 kurdugumda beryl cok problemliydi sürekli cokuyordu ancak kiba dock mukemmel calısıyordu. ayrıca firefox surekli kendiliginden kapanıp sinir katsayimi arttırıyordu. Amarok kolleksiyon yapacak diye vaktim ölüyordu. Ayrica ayni anda 3 programdan fazlasi calısmiyordu. Dolayisyle yeni arayislara girerek ubuntuyu buldum ve bir kac ay kullandim. Hic sorun cikarmadı. -Toprak cekti herhalde- pardusa geri dondum. 2007-1 e nazaran super hızlanmıs. Ayni bilgisayarla cok sayida program calistirabiliyorum artik. Beryl tikir tikir isliyor. Amarok her acista kolleksiyon yapmak icin debelendigi icin kaffein kullaniyorum. Mozilla favorim durumda. Ancak kiba-dock a gelince onceki surumde tam randiman aliyordum. Oysa simdi  basit bir ayar bile yapamiyorum. Tum guncellemeleri kurdum gnome-desktop tamam bagimliliklar da tamam ama hic bir ayari kabul etmedigi icin beni catlatacak. Az bir mukemmelliyetci
 yanim vardi. Onu da kiba-dock torpuleyecek galiba.

Özkan KAMBER

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz