[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 20, Konu 230

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 15:16:27 EEST

Merhabalar,

Rica ederim, benim söylediklerimin dışında umut beyin vermiş olduğu
yanıtı da dikkate alarak tekrar bir çözüm deneyebilirsiniz.

Verdiğim link sizin bizzat kulanmanızdan ziyade konu ile ilgili hata
kaydı açtığınızda geliştiricilerin faydalanması içindi. Sonuçta umut
beyin verdiği çözümleride deneyip bir hata kaydı açmanızın faydası
olabileceği görüşündeyim. Son seçenek değişim olabilir tabiki :) İyi
günler kolaylıklar...

Serbülent

30.09.2007 tarihinde i a <zonguldak37 at hotmail.com> yazmış: