[Pardus-kullanicilari] compiz-fusion problemi

Fatih Nihat fatihnihat at gmail.com
29 Eyl 2007 Cmt 02:24:23 EEST

Bende bir kaç pc ye pardus+compiz kurdum hepsinde pencere boyutlandırmada
aynı sıkıntı yaşanıyor ben şöyle kullanıyorum belki işinizi görebilir benim
için pencereyi boyutlandırırken pencerenin içeriğinin gözükmesindense hız
önemli olduğundan compiz setting manager den pencereyi yeniden boyutlandır
sekmesindeki ön tanımlı yeniden boyutlandırma kipi Outline olarak seçili bu
sayede pencere boyutlandırırken içeriği göstererek boyutlandırmadaki sıkıntı
yaşanmıyor

26.09.2007 tarihinde metin <metin at safe-mail.net> yazmış: