[Pardus-kullanicilari] compiz-fusion problemi

metin metin at safe-mail.net
26 Eyl 2007 Çar 08:51:53 EEST

Compiz-fusion kurulu ve faal iken herşey makul derecede hızlı olmasına
rağmen pencere boyutlarını değiştirmek işlemi (resize) sıkıntı verici
derecede yavaş gerçekleşiyor. Bu aslında sadece pardusta değil benim
denediğim en az 4 diğer dağıtımda da mevcut, maalesef. Ekran kartım ise
yeterinden fazla hızlı diye düşünüyorum (nvidia geforce 6800xt)

Siz de bu problemi yaşıyor musunuz? Çözümü var mıdır?.
Teşekkürler.