[Pardus-kullanicilari] komutlar

Burak Sezer bburaksezer at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 22:05:20 EEST

Komutlar konusunda deneyim devreye giriyor ama şu siteyede bir bakın
derim. Ayrıca Pardus forumunda komutlar ile ilgili bir başlık var.

http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/UNIX_ipu%C3%A7lar%C4%
B1_ve_incelikler%2C_B%C3%B6l%C3%BCm_1
""
Ayrıca pardus işletim sistemini ve ek pragramlarını kullanabilmek için
eğitsel ve görsel olarak nerden bir kaynak edinebiliriz.  İlginize
şimdiden teşekkür ederim: ""
Özgürlük için diye bir site vardır oraya bakın.