[Pardus-kullanicilari] komutlar

selim selim.demircan at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 20:50:08 EEST

arkadaşlar merhaba;
Pardus kurdugum gün zaten  bu foruma üye oldum ve sorunları olan arkadaşlara
birlik ve beraberlik içinde sorunları bilen arkadaşların gerçekten özveri
ile yardımcı olmaya çalıştıklarınıda izledim. yardımcı olan arkadaşlar her
seferinde bir komut yanıtı ile geldiler. Bu komutları topluca nerden
görebilir yada bulabiliriz. Ayrıca pardus işletim sistemini ve ek
pragramlarını kullanabilmek için eğitsel ve görsel olarak nerden bir kaynak
edinebiliriz.  İlginize şimdiden teşekkür ederim: