[Pardus-kullanicilari] PAYLAŞMADAN ÖNCE SAYGI ESASTIR

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 11:05:43 EEST

Arkadaşım
Hepimizin duyu derecesi biraz farklı olsada sağır değiliz.Bağırmanıza gerek
yok.(Büyük harfle mail atmak İnternet ortamında Bağırmak demektir) Pardu
veya Linux tabanlı işletim sistemlerinin kurulumunda problemli olan
hepimizin malumu kapalı kaynak kodlu Ati gibi kartlar onun için maillerin
altında fazladan kalabalık yapmak bence gereksiz.İyi günler

28.09.2007 tarihinde HaRuN HaN <harunhan at gmail.com> yazmış: