[Pardus-kullanicilari] PAYLAŞMADAN ÖNCE SAYGI ESASTIR

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
28 Eyl 2007 Cum 09:25:53 EEST

1- Büyük harflerle yazmak bağırmak demektir ve gerek Internet gerekse
bbs(tabi bulabilirseniz ) ortamında hoş karşılanmaz.

2- Bildiğim kadarıyla hiç bir forumun Pardus ile doğrudan ilişkisi
yoktur. Sadece
harici katkıda bulunan çeşitli siteler mevcuttur ama bunların yönetimi
veya yönetimden
sorumlu olduğu grup Pardus Geliştiricileri veya Tübitak değildir.

3- Forumlarda Terazi olmadığı için özür dileriz :D En kısa sürede 1
terazi alınarak
ilgili siteye bağışlanacaktır :)

--
Ömer Fadıl USTA