[Pardus-kullanicilari] Cevap - Harunun Önerisine

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Eyl 2007 Cum 09:18:29 EEST

On Friday 28 September 2007 01:07:22 Örsan Akc wrote:
> İlgili Konu (sayı 20 konu 216 başlık 6)
>
> arkadaşa aynen katılıyorum ve bu alıntı olayı da yeni başlayanlara karmaşık
> gelebliyor. artık alıntı yapmadan sadece konu başlıklarına cevap yazsak
> daha iyi olacak.

 Düzgün yapıldığı sürece (cevapları alıntıların altına yazmak, gerektiği
kadarını alıntılamak vs.) alıntı yapmak genelde faydalıdır.

> az dtertipli düzenli olmakta yarar var hem bu eposta
> listesine saygı duyuyorum böylece başkalarının da ilgisi çekilir. birde
> sorular la cevaplar ayrı olması mümkünmüdür acaba mesela sorular üstte
> gelse cevaplar altta bilgisayar otomatk düzenlese biz cevap yazmak
> istediğimiz. başlığın konusunu mumarasını girsek cevabımızı yazsak
> bilgisayarda ona göre düzenlese çok şey mi istemiş olurum.

 Tekerleği yeniden icat etmemize gerek yok. E-posta sistemleri zaten bu işi
otomatik olarak yapıyor. Genelde ağaç görünümü (konu bazlı görünüm, threaded
view) açtığınızda listeyi düzgün kullanan kullanıcıların mesajları konu bazlı
gruplanmış olacak.

 Örneğin KMail de menüde klasör başlığı altında "konu gelişim ağacını aç"
ve "iletileri konuya göre de grupla" seçeneklerini açmanız yeterli. Başka
uygulamalarda ve gmail gibi Web tabanlı sistemlerde de nasıl yapılacağı bu
listede bir kaç kez konuşulmuştu.