[Pardus-kullanicilari] Cevap - Harunun Önerisine

Örsan Akc ghostrecontr at hotmail.com
28 Eyl 2007 Cum 01:07:22 EEST

İlgili Konu (sayı 20 konu 216 başlık 6)

arkadaşa aynen katılıyorum ve bu alıntı olayı da yeni başlayanlara karmaşık gelebliyor. artık alıntı yapmadan sadece konu başlıklarına cevap yazsak daha iyi olacak. az dtertipli düzenli olmakta yarar var hem bu eposta listesine saygı duyuyorum böylece başkalarının da ilgisi çekilir. birde sorular la cevaplar ayrı olması mümkünmüdür acaba mesela sorular üstte gelse cevaplar altta bilgisayar otomatk düzenlese biz cevap yazmak istediğimiz. başlığın konusunu mumarasını girsek cevabımızı yazsak bilgisayarda ona göre düzenlese çok şey mi istemiş olurum.

Kullanıcının Sistemi: Intel 915P Anakart - Intel P4 2.66GHz 1mb L2 CPU - ATI X300 - Onboard C-Media CMI9880+ High Defnition Ses - Marwel Yukon Gigabit Ethernet Onboard + Asus Buluetooth WL-BTD201M
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted