[Pardus-kullanicilari] Her güncelleme problem oluyor...

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
27 Eyl 2007 Per 18:52:57 EEST

bunlar tam manası ile sorun sayılmaz aslında, çünkü, bendeki örnekte opera
hata veriyor ki hata vermesi çok normal. ben en son güncel sürümünü indirip
kullanıyorum. ve dosyalarında farklılık olduğu için pisi buna uyarı veriyor.

tüm eksiklikleri halletmeme rağmen bendeki xorg-server'ın pisi olarak
kurduğumda, her seferinde pisi check'de /usr/lib/libGLU.so.1.3 dosyası
bulunamıyor hatası veriyor. x.org'un kendi sitesinden 7.3 ve developer
sürümü 7.4 indireyim dedim onlar da öyle kolay kurulacak bir şey gibi
durmuyor vazgeçtim. bir önceki güncellemede de aynı problem olmuş, ben
kernel'dan sanmıştım ve eski kernel'a dönmüştüm. iyi hatırlıyorum
xorg-server'ı da pisi olarak almıştım. şu anda en güncel kernel ve eksik
olan dosyalar sağlam olarak çalışıyorum ama xorg-server hariç. o hala inatla
hata vermeye devam ediyor.

dediğim gibi beklemeye devam, vazgeçmek yok. umarım bu arada da sorunun
çözümünü bulabilirim ve herkesle paylaşırım.

saygılarımla